Sabtu, 17 September 2011

FRA HULEKVINDENS DAGBOG 7

31/8: Mærkelig flad i dag, efter flere uger med god energi. Gad vide om det er fadøllen jeg drak efter DHL-løbet?? Eller bare det, at jeg kom sent i seng?
I al det her Paleo/hulemands-halløj er der selvfølgelig allerede massevis af kloge hoveder i Amerika, der fortæller om den helt rigtige måde at gøre tingene på (og den er selvfølgelig lidt forskellig fra person til peron). Men en af dem, jeg virkelig synes om er Mark Sisson (og jeg er ikke alene her).
Han taler meget om, at det ikke kun handler om mad, men også motion på den rigtige måde OG at det er meget meget vigtigt at få god og regelmæssig søvn.
Den del arbejder jeg også på! Men i går var jeg sent hjemme fra DHL og skulle også lige ha et bad og pakke ud. Måske det også har en del af skylden, selv om jeg da stod lidt senere op end vanligt.
Aftensmad: Øko svinekoteletter med majskolber og svampe med saftige rødbedetråde (fra Oscar Umbarahos bog – opskriften er helt vidunderlig. PRØV DEN!!!).
Motion: Absolut intet – vildeste bevægelse var vidst en tur i Netto! Suk suk, men har ikke haft tid.
Load disqus comments

0 komentar