Rabu, 28 September 2011

FRA HULEKVINDENS DAGBOG 11. Fiskeret

15/9: Vægten står lidt stille fortiden, men jeg har bestemt heller ikke passet min søvn. Og det er jo ren fy fy, hvis man vil være en ægte hule-kvinde i sit es. Efter 2 dage i træk uden motion, løb jeg en tur da jeg kom hjem fra arbejde i går. Det var godt. Og i morgen står den på knald-hård cirkeltræning.
Fandt forresten ud af, at jeg er ok med styrkemæssigt. Jeg blev nemlig body-age testet i går. Og scorede max på alle styrkeøvelserne. Kondien derimod var mere middel, så jeg må hellere se at komme i gang med at indlægge spurts i min løbetræning (og ikke have så ondt af mig selv, over, at det er hårdt nok i forvejen ;-)

Body-agen lå 3 år under min rigtige alder. Det gjorde mig rigtig glad og bekræftede mig i, at jeg er på vej i den rigtige retning.
Og mit kolesterol tal var perfekt – som jeg siger – det er ikke farligt at spise bacon og æg.
”BodyAge
Dit total-kolesterol er i øjeblikket: 4,36 mmol/l. Total-kolesterol for en kvinde på din alder
er i gennemsnit: 4,66 mmol/l. Det betyder, at du placerer dig bedre end gennemsnittet i et
omfang, der sænker din samlede BodyAge med: -0,63 år.”
Endnu en opskrift jeg gerne vil anbefale. Den blev afprøvet i går. Og godkendt af samtlige familiemedlemmer. Jeg anvendte victoriabars som fisk og porre i stedet for forårsløg. Da Bastians venner pludselig skulle spise med, kogte jeg lidt ris til ungerne for en sikkerhedsskyld.
Billede lånt fra samme blog som opskriften kommer fra

Load disqus comments

0 komentar